poniedziałek, 7 października 2013

Dawniejszy dzień w Łodzi

A tu odkopane czerwcowe zdjęcia z Łodzi, też z jednego dnia. Pojechałam sobie na wystawę sztuki nowoczesnej, gdyż sztuka nowoczesna wprawia mnie w niesłychanie dobry nastrój (co niekoniecznie dobrze o mnie świadczy). Przeszłam się także po mieście, czego efekty poniżej.

Na początek zdjęcie, którego sama do końca nie mogę teraz rozczytać. Zdaje się, że zaczyna się od "Bóg nie kupi (kpi?), błąd je polityczny", ale co robi tam Murzyn, już sama nie wiem.


Początkowo brzmiało to "Dobry dzieciak jebie nacjonalizm" i leżało mi o wiele bardziej.



 I na koniec, ulubieniec internetu, czyli ŁKS kontra Widzew (więcej o ich sporze w tej notce). Jak zawsze z humorem. Dopiero teraz przyglądając się temu zdjęciu zauważyłam, że literka "T" w RTS napisana jest do góry nogami. Ciekawe.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz